Suomen Digimarkkinointi on solminut yhteistyösopimuksen yhden maailman suurimman rengasvalmistaja Yokohaman tuotteiden markkinoijana. Sopimus tehdään Yokohaman renkaita jälleenmyyvän rengasketju Point-S:n kanssa. Point-S on tehnyt aikaisemmin sopimuksen Yokohaman kanssa henkilöauton renkaiden laajamittaisesta jakelusta Suomessa ja nyt kumppanuus Suomen Digimarkkinoinnin kanssa vahvistaa yhteistyötä, kun Suomen Digimarkkinointi tulee kuvioihin mukaan tuloksellisen ja mittavan markkinoinnin toteuttajana. Yhteistyön tavoitteena on edistää kokonaisuutena koko Suomen Point-S ketjun Yokohaman tuotteiden myyntiä ja vahvistaa Yokohaman markkina-asemaa. Asiantunteva digimarkkinointi vauhdittaa brändin tunnettavuutta enstistä paremmin ja siten parantaa Yokohaman myyntiasemaa.
Lisää asiasta voit lukea M&M:sta